TIME TO BOOST!

dinsdag, 15 juni 2021

Vandaag was na lange tijd door corona en alle maatregelen die daarbij horen weer een dag van verbinding voor alle kinderen van onze school. Het programma vanmiddag stond volledig in het teken van sport, muziek, spel en dans activiteiten gericht op beweging, weerbaarheid en...plezier!

Kinderen hebben nu in tijden van corona meer dan ooit extra ondersteuning nodig om ervoor te zorgen dat ze actief blijven en sociale verbindingen in hun leefomgeving houden. Dit zorgt er niet alleen voor dat ze gezond blijven, het zorgt er ook voor dat kinderen zich positief ontwikkelen, dat ze zich maatschappelijk relevant voelen én dat ze mentaal weerbaar worden.
De organisatie Boosters heeft samen met wijk initiatieven en lokale helden gezorgd voor een energiek en inspirerend programma voor de kinderen.

Naast sport, muziek en spel op school was er ook een onderdeel bij onze overburen van "Lieflijk Indie' in de tuin. Muziek is een krachtig middel om generaties met elkaar te verbinden, om saamhorigheid te creëren in de wijk en kinderen te laten voelen dat ze ertoe doen! We genieten na van een waardevolle middag voor ons allemaal.

Dank Boosters namens het team en de kinderen van de Mgr. Huibersschool.

Boosters @instagram