Word jij onze nieuwe collega?

Onze school is op zoek naar een leerkracht voor groep 1/2.
Per 1 december 2022 is de vacature beschikbaar. Betrekkingsomvang: 0,6 - 1,0 wtf, honorering in schaal LB.

Wij zijn op zoek naar:
Als leerkracht op de Mgr. Huibersschool heb je bovenal een hart voor kinderen! Voor de kinderen van Schalkwijk-Europawijk, de wijk van de school.
Vanuit deze passie ben je aan het werk om samen met het team dat te doen voor deze kinderen wat nodig is om hen een goede basis te geven. Een basis die hen verder helpt om met trots, enthousiasme en vol vertrouwen de volgende stap te kunnen zetten in hun leven.
Je biedt de kinderen en ouders een sociale en veilige plek. Het zien van de ouders, de school en het kind als driehoek die elkaar versterkt is hierbij essentieel, net zoals het onderhouden van een goede communicatie binnen deze driehoek.
Je hebt onderwijsinhoudelijke kennis en kennis van de leerlijnen en je vindt het leuk om deze kennis in te zetten in onze verdere ontwikkeling van de school, aansluitend bij onze missie en bedoeling.
Je bent in staat om vooral in mogelijkheden te denken; een creatieve denker die ook buiten de kaders om durft te denken en zo tot oplossingen komt.
Je bent fulltime of parttime beschikbaar;
Je kan goed omgaan met verschillen tussen kinderen;
Je hebt een open en actieve houding;
Je kan goed samenwerken met andere teamleden;
Je bent in staat tot zelfreflectie;
Je hebt goede vaardigheden op het gebied van klassenmanagement;

Je bent flexibel;
Je bent in het bezit van een PABO-diploma, of zal deze binnen een jaar behalen.

Wij bieden:

• Benoeming van 01-12-2022 tot 01-08-2023 (met uitzicht op een benoeming voor onbepaalde tijd)
  • 0,6 - 1,0 WTF
  • Salaris in schaal LB (cao po). Inschaling op basis van voorgaande werkervaring en opleiding.
  • 428 uur vakantieverlof per jaar naar rato van het dienstverband
  • De mogelijkheid om voordelig te sporten bij Bedrijfsfitness Nederland
  • Begeleiding op vele fronten
  • Een gezellig team

En daarnaast heb je de mogelijkheid om kosteloos trainingen en workshops via de Academie te volgen!
Nadat je gestart bent met werken, bieden wij jou de mogelijkheid om een ontwikkelassessment te doorlopen. Met behulp van digitale vragenlijsten worden jouw sterke punten en ontwikkelpunten in beeld gebracht. Samen met jou zal vervolgens een ontwikkelplan worden opgesteld, zodat we jou zo goed mogelijk kunnen begeleiden bij de start van jouw werkzaamheden!

Geïnteresseerd?
Ben je geïnteresseerd, solliciteer dan door hier te klikken!

Ander nieuws

Schoolvoetbaltoernooi 2023

Voetbalfanaten van onze Huibersschool

Wat een geweldig resultaat! Matific wedstrijd 2022 gewonnen!

Kinderen Mgr. Huibersschool winnen Matific 2022

Vraag van burgemeester Jos Wienen

Hoe zorgen de kinderen voor een fijne sfeer op school